Світлова вивіска для студії манікюру “Chernika“.
Даний проект – черговий приклад того, що відбувається, коли замовляють красиві картинки у дизайнерів, які далекі від виробництва.
На фото результат тривалих переговорів, підбору кольорів, потовщення шрифтів, зміни технології виготовлення … А все для чого? Для того, щоб красиву ідею на зображенні можна було втілити в життя!
Одна з найпоширеніших проблем: клієнт приносить «готовий дизайн», розроблений «модним і креативним дизайнером», але коли справа стосується виробництва, то цей проект неможливо реалізувати, тому що дизайнер не стикався з виробництвом і не знає технічних допусків, можливості матеріалів, їх суміщення і технологій обробки. А квітів з «брендбуку» в використовуваних матеріалах не існує, тому доводиться йти на компроміси і вибирати щось «схоже». Ні, звичайно, можна зробити все, тільки раз в 5 дорожче, що замовника, звичайно, не влаштовує. І ми починаємо «підганяти» макет під «реальність», що іноді повністю змінює конструктив і зовнішній вигляд.
В даному випадку об’ємні букви (які так сильно хотів клієнт) перетворилися в інкрустацію прозорого акрилу – єдину технологію, яка дозволила засвітити такі тонкі літери (хоча їх все одно довелося потовщувати в 2 рази).У інтер’єрному логотипі також змінився конструктив і колір. У підсумку, все вийшло дуже навіть непогано, але зайняло дуже багато часу клієнта і агентства на пошук альтернатив і узгодження, знаходження компромісів.
До чого це все …
Коли Ви замовляйте розробку дизайну – вимагайте від розробників, щоб вони співвідносили проект з реальністю, знали використовувані матеріали, палітри кольорів і розуміли, як це все буде реалізовуватися.
Або радьтеся з фахівцями. Інакше будете потім мучитися самі і мучити підрядників)
Адреса об’єкта: м Суми, вул. Петропавлівська 73.
Сподобалося? Прорахувати вивіску!