Ми розміщуємо зовнішню рекламу на щитах з 2003 року, і за цей час напрацювали величезний досвід, створили найбільшу базу, в яку входить понад 900 рекламних щитів в Сумах і Сумській області
Вартість оренди рекламного щита залежить від багатьох факторів: місце розташування, місто, формат, щільність реклами навколо. Щоб дізнатися ціну, зв’яжіться з нашим менеджером і отримаєте полю адресну програму, в якій Ви знайдете вартість, формат, адресу, зайнятість, а також фотографію і схему розташування на місцевості.



Коли необхідна оренда рекламного щита
- Відкриття нової компанії, напрямки діяльності, виведення на ринок нового продукту.
Відкрити нову компанію або вивести на ринок продукт без рекламної підтримки практично неможливо. Яка саме необхідна реклама в кожному випадку – індивідуальне питання, яке багато в чому залежить від самого продукту, цільової аудиторії та інших факторів. Місцеві та національні компанії активно використовують оренду рекламних щитів для рекламної підтримки нових продуктів.
- Проведення акцій, збільшення обсягу продажів, підвищення пізнаваності торгової марі
Акції та розпродажі – звичайне явище в наші дні, яке активно анонсується у всіх доступних ЗМІ і просувається по багатьох рекламних каналах. Зовнішня реклама на щитах не виняток. Її використовують для збільшення продажів товарів масового попиту: продуктів харчування, побутової хімії, мобільного зв’язку, автомобілів, побутової техніки, електроінструмента тощо.
- Події та заходи (концерт, конкурс, змагання, семінар, презентація нового продукту)
Зовнішня реклама на щитах добре працює для анонсування масових подій. Це один з найбільш недорогих рекламоносіїв, по розрахунку кількості контактів з цільовою аудиторією. Тому на рекламних щитах висвітлюють проведення концертів, спортивних змагань і чемпіонатів, гастролі, тощо.
- Відкриття нового магазину, офісу, філії
При відкритті нових торгових точок або магазинів, замовляють рекламу на щитах, які знаходяться біля нового магазину або офісу. Часто рекламні щити є одночасно і покажчиками. Кілька щитів достатньо, щоб сповістити потенційних клієнтів і жителів району про відкриття.
- День заснування компанії, ювілей
Великі компанії для зміцнення іміджу анонсують за допомогою реклами на щитах кількість років своєї роботи, круглі дати. Частіше рекламні площини підбираються поблизу офісних або виробничих площ цих компаній, щоб реклама впливала не тільки на клієнтів, а й на їх співробітників.
- Привітання клієнтів, партнерів, співробітників зі святами
Найпопулярніші і масові свята – Новорічні, тому грудень і січень рясніють привітаннями великих компаній і національних торгових марок своїх клієнтів. Професійні свята – відмінний привід нагадати про себе, привітати співробітників, клієнтів і партнерів, цим активно користуються торгівельні марки, яким важливо бути помітними, і зовнішню рекламу на щитах вони розміщують на постійній основі.
- Передвиборча агітація
Цей пункт не потребує особливих роз’яснень, тому що багато політичних сил і окремих політиків інколи зловживають кількістю рекламних щитів, що викликає негативні реакції у цільової аудиторії. Але незважаючи на це, під час місцевих і всеукраїнських виборів вартість оренди рекламних щитів піднімається мінімум в півтора, а то і в 2 рази.