В рамках підготовки до презентації нового автомобіля KIA Stonic нашій компанії було доручено оформити презентаційну зону, яка складалася з напільної наклейки і двох фотозон (Press -Wall).
Щоб підкреслити глибину кольорів і посилити візуальний ефект, широкоформатний друк для підлоги наклейки покрили глянсовою ламінацією, завдяки якій ми отримали ще й ефект «дзеркала», яке збільшувало простір.
Якщо говорити про фотозони, то вони являють собою розбірні конструкції з несучим металевим каркасом з профільної труби 25х25х2мм, затягнутим банерною тканиною Frontlite з широкоформатним друком дозволом 720 dpi. Всі елементи кріплення розташовані на торцевій і тильній стороні конструкцій, щоб забезпечити їх акуратність і презентабельний зовнішній вигляд.
«У вас не буде другого шансу, щоб справити перше враження» © Коко Шанель
Сподобалося? Прорахувати!