Оформлення зони ресепшн завжди підвищує респектабельність офісу чи магазину і викликає позитивні емоції.
Тому компанії, які прагнуть справити сприятливе враження на покупців, з перших хвилин знайомства, завжди приділяють увагу оформленню інтер’єру не менше, ніж фасаду.
Не виключенням стала і компанія «Тепло 23», яка доручила нам рекламне оформлення стійки для продавців в своєму магазині.
В даному проекті центром уваги став логотип компанії, який виконаний з пластика ПВХ, обклеєний плівкою і підсвіченого по периметру контражурним підсвічуванням. Логотип змонтований на віднесенні від поверхні стіни за допомогою дистанційних власників. У такому типі підсвічування чималу роль відіграє відстань об’єктів від стіни, правильне регулювання якого дозволяє домогтися оптимального м’якого світіння, яке створює видимий ореол навколо підсвічених об’єктів.
Сама стійка виконана з пофарбованого листового металу, і нашим завданням було доопрацювати її зовнішній вигляд, щоб вона гармонійно поєднувалася з логотипом і інтер’єром. Для цього ми підсвітили світлодіодною стрічкою стільницю і зробили кілька накладних фризів з червоного композитного матеріалу: верхній приховує джерело підсвічування, а нижній додатково захищає білу поверхню від забруднень.
Адреса об’єкта: м. Суми, вул.Харківська, 107/1
Сподобалося? Прорахувати інтер’єрний логотип!