Ребрендинг магазину 12 стільців
Меблевий магазин 12 стільців створювався людьми, які впевнено дивляться в майбутнє, розуміючи, що стояти на місці – значить деградувати. Тому капітальний ремонт магазину і нова айдентіка – це необхідна інвестиція в майбутній розвиток і виграшна стратегія в конкурентній боротьбі.
Назва магазину міцно вкоренилося в головах покупців, тому його міняти не стали. Перед нами стояло завдання створити сучасний і лаконічний логотип, який відображає сферу діяльності магазину і добре адаптується в цифрові носії.
Логічним і простим рішенням стала адаптація римської цифри 12, яка стилізована під ніжки від стільців. Для кращого сприйняття на більшості носіїв дублюється повна назва магазину, для дрібних елементів і соцмереж використовується значок.
В рамках проекта сделали:
- логотип
- слоган
- фірмовий стиль
- обшивку фасаду композитними панелями
- світлову вивіску
- поліграфічну і сувенірну продукцію