Редизайн логотипа для ТСЦ “Делота”.
Головний продукт компанії Делота – торгове обладнання для барів, кафе, магазинів, ресторанів.
В результаті редизайну логотипу необхідно було отримати яскравий образ, який запам’ятовується та демонструє ідею компанії, а також легко адаптується на різні носії.
Для того, щоб логотип зраджував професіоналізм і вказував на область діяльності, ми вибрали впізнаваний символ – ковпак кухара. Профіль кухара дублюється, говорячи про те, що результат завжди стабільний.
Знак профілю кухара легко впізнаваний і може використовуватися окремо від логотипу для нанесення на дрібну сувенірну продукцію, таку як кліше та наклейка на обладнання, а також просування в соцмережах.
Що зробили:
- Логотип
- Фірмовий стиль
- Розміщення на білбордах