Компанією RG Region був проведений комплекс робіт по розробці нейминга, створення логотипу, фірмового стилю і брендбуку для аптеки “Добродія“ м.Суми та Сумська область.
Чи можливо створити бренд аптечної мережі, який буде виділився із загальної маси і займати свою міцну позицію?
Не секрет, що в аптечному бізнесі щільна конкуренція: багато мереж тиснуть на ціни, і ця гонка дійшла до абсурду, коли у споживача все зливається і він не відчуває різниці.
Ми виявили основну ЦА, провели опитування, з’ясували основні мотиви і емоційні кнопки.
На підставі цього була розроблена ідея позиціонування.
Так народився бренд «Добродія» – мережа аптек, яка дбає про своїх клієнтів. Буква и поєднує в собі образ лікарської трави ромашки і жіночий силует, що втілює турботу і увагу. М’які округлені лінії шрифту доповнюють образ. Заокруглення гострих кутів реалізовано на багатьох носіях фірмового стилю, підкреслюючи жіночність і м’якість.
Створений бренд різко виділятися серед загальної маси аптечних мереж своєю назвою, поєднанням кольорів і шрифтового накреслення – саме таке завдання ставив перед нами замовник.
Що зробили:
- Неймінг
- Концепція
- Логотип
- Брендбук
- Виготовили всю друковану та сувенірну продукцію
- Провели ребрендинг зовнішнього та інтер’єрного оформлення в Сумах і Сумській області.