Зовнішні рекламні вивіски завжди користувалися попитом, адже у потенційного клієнта є один раз, щоб відчути перше враження про компанію або магазин. І ключовим елементів у формуванні думки про компанію є рекламна вивіска.
При всьому різноманітті форм, розмірів, конфігурацій і типів підсвічування, головне завдання вивіски – привернути увагу клієнта, донести інформацію про підприємство або магазин, бути помітним і запам’ятовуватися. Ці прості вимоги далеко не завжди просто реалізувати в реальності, адже на це впливають низка факторів: фасади, навколишній простір, інші рекламні конструкції та будівлі навколо, рівень освітленості та інші дрібниці, які необхідно враховувати при розробці дизайну, конструктиву, а також при виготовленні вивісок.
При замовленні виробництва вивісок, наші фахівці насамперед виїжджають на місце, щоб оцінити всі ці фактори і потім врахувати їх при реалізації проекту.
Зовнішні вивіски можна поділити на кілька основних категорій, залежно від різних критеріїв:
- без підсвічування, з внутрішнім підсвічуванням або з зовнішнім підсвічуванням
- плоскі або об’ємні
- фасадні, дахові або консольні
- об’ємні елементи (літери) або вивіски із загальною основою (фризом)
- прямокутні або фігурні
- з неоновим підсвічуванням
- односторонні або 2-х сторонні
Цей список можна продовжувати, адже виробництво рекламних вивісок – це індивідуальний процес, і найчастіше на одній вивісці, щоб домогтися певних ефектів і зовнішнього вигляду доводитися з’єднувати багато технологій і матеріалів, і це залежить від здібностей і досвіду фахівців, які беруться за виготовлення вивіски.
Як замовити яскраву рекламну вивіску
Для нас важливо, щоб рекламна вивіска була яскравою і помітною, виділялася на загальному фоні, сприймалася з потрібної відстані та клієнтам було зрозуміло, що за нею знаходиться. Окремо варто згадати про термін її експлуатації, можливості обслуговування та безпеки, які ми завжди враховуємо при виробництві. З 2003 року у нас ще не було замовлення 2-х однакових зовнішніх вивісок, хоча ми працюємо з багатьма великими компаніями і мережами магазинів, адже в кожному проекті є деталі, які відрізняють з вигляду однакові вивіски один від одного. Тому при виготовленні кожної вивіски ми особливу увагу звертаємо на деталі, адже диявол завжди в дрібницях.