Рекламна група Регіон - ми робимо бізнес помітним силою рекламних технологій

Дизайн зовнішньої реклами

При виконанні робіт з розробки дизайну проекту зовнішньої реклами необхідно враховувати низку важливих факторів:

  • місце розміщення реклами та її сприйняття з позицій потоку руху глядачів;
  • середовище, в якому розташовуватиметься майбутній об’єкт (приміщення, фасад будівлі, торговий центр тощо);
  • технологію виготовлення вивіски, а також розміри, властивості та сумісність різних матеріалів;
  • освітленість і типи підсвічування об’єкту;
  • особливості кріплення і монтажу конструкції;вимоги контролюючих органів, що пред’являються до рекламних конструкцій.
  • вимоги контролюючих органів, що пред’являються до рекламних конструкцій.

Особливості дизайну зовнішньої реклами

Навколишнє середовище

Зовнішня реклама не живе сама по собі, її завжди оточують різні об’єкти: вивіски конкурентів, дорожні знаки, покажчики, фасади та інші елементи екстер’єру. Тому при розробці проекту дизайну зовнішньої реклами важливо враховувати умови навколишнього середовища. Навіть найяскравіша вивіска може загубитися в схожих рекламоносіях, якщо не врахувати їх колір, форму і розташування.

Технологія виготовлення

Дизайн зовнішньої реклами чітко обумовлений технологіями її виробництва. Тому для дизайнера дуже важливо орієнтуватися в матеріалах, їх розмірах і технологіях обробки. Допуски, мінімальні товщини в розробці проекту дизайну відіграють важливу роль. Ми періодично стикаємося з ситуаціями, коли нам приносять вже готові розроблені дизайн-проекти зовнішньої реклами, які неможливо втілити в життя через незнання технологій і допусків.

Тип підсвічування

Підсвічування в темний час доби відіграє важливу роль у дизайні вивісок особливо в зимову пору року, коли темніти вже починає о 16 годині. При розробці дизайну зовнішньої реклами вибір типу підсвічування відіграє велику роль на вибір матеріалів і зовнішній вигляд вивісок, у тому числі і в денний час. Різні типи та кольори світлодіодів, класичний і флекс-неон, зовнішнє освітлення прожекторами, світлодіодні табло і пікселі – це далеко не повний перелік видів підсвічування, кожен з яких створює певний ефект і накладає певні рамки на розробку дизайну.

Місцеві правила розміщення зовнішньої реклами

Крім закону про рекламу, місцева влада в кожному місті виносить свої рішення про вигляд зовнішньої реклами, які стосуються розміщення вивісок, їх розміру, використовуваних матеріалів, підсвічування і зовнішнього вигляду.

При розробці дизайну зовнішньої реклами обов’язково необхідно враховувати затверджений дизайн-код вивісок міста, а також погоджувати проект дизайну зовнішньої реклами з владою, інакше за самовільне розміщення вивісок загрожує штраф і навіть демонтаж.

Давайте обговоримо ваші завдання

Ми запропонуємо оптимальний варіант рішення і прорахуємо вартість

Етапи роботи

Изучаем Ваши задачи и продукт
Спільно з Вами визначаємо цілі і завдання, заповнюємо бриф, відповідаючи на більш ніж 25 важливих питань. Аналізуємо Вашу компанію і продукт
Визначаємо бюджет
Оцінюємо терміни і обсяг робіт, визначаємо бюджет. Погоджуємо його з Вами і отримуємо передплату
Розробляємо концепцію
Наші дизайнери розробляють кілька варіантів дизайну концепції, стверджуємо з Вами один з варіантів
Верстаємо макети
Допрацьовуємо обраний варіант дизайну, верстаємо і стверджуємо з Вами робочі макети рекламоносіїв
Запускаємо у виробництво
Виробляємо додрукарську обробку і підготовку до стадії виробництва, відправляємо макети до друку
Залишилися питання? Зв'яжіться з менеджером
Задати питання