При виконанні робіт з розробки дизайну проекту зовнішньої реклами необхідно враховувати низку важливих факторів:
- місце розміщення реклами та її сприйняття з позицій потоку руху глядачів;
- середовище, в якому розташовуватиметься майбутній об’єкт (приміщення, фасад будівлі, торговий центр тощо);
- технологію виготовлення вивіски, а також розміри, властивості та сумісність різних матеріалів;
- освітленість і типи підсвічування об’єкту;
- особливості кріплення і монтажу конструкції;вимоги контролюючих органів, що пред’являються до рекламних конструкцій.
- вимоги контролюючих органів, що пред’являються до рекламних конструкцій.
Наші роботи по дизайну зовнішньої реклами
Особливості дизайну зовнішньої реклами
Навколишнє середовище
Зовнішня реклама не живе сама по собі, її завжди оточують різні об’єкти: вивіски конкурентів, дорожні знаки, покажчики, фасади та інші елементи екстер’єру. Тому при розробці проекту дизайну зовнішньої реклами важливо враховувати умови навколишнього середовища. Навіть найяскравіша вивіска може загубитися в схожих рекламоносіях, якщо не врахувати їх колір, форму і розташування.
Технологія виготовлення
Дизайн зовнішньої реклами чітко обумовлений технологіями її виробництва. Тому для дизайнера дуже важливо орієнтуватися в матеріалах, їх розмірах і технологіях обробки. Допуски, мінімальні товщини в розробці проекту дизайну відіграють важливу роль. Ми періодично стикаємося з ситуаціями, коли нам приносять вже готові розроблені дизайн-проекти зовнішньої реклами, які неможливо втілити в життя через незнання технологій і допусків.
Тип підсвічування
Підсвічування в темний час доби відіграє важливу роль у дизайні вивісок особливо в зимову пору року, коли темніти вже починає о 16 годині. При розробці дизайну зовнішньої реклами вибір типу підсвічування відіграє велику роль на вибір матеріалів і зовнішній вигляд вивісок, у тому числі і в денний час. Різні типи та кольори світлодіодів, класичний і флекс-неон, зовнішнє освітлення прожекторами, світлодіодні табло і пікселі – це далеко не повний перелік видів підсвічування, кожен з яких створює певний ефект і накладає певні рамки на розробку дизайну.
Місцеві правила розміщення зовнішньої реклами
Крім закону про рекламу, місцева влада в кожному місті виносить свої рішення про вигляд зовнішньої реклами, які стосуються розміщення вивісок, їх розміру, використовуваних матеріалів, підсвічування і зовнішнього вигляду.
При розробці дизайну зовнішньої реклами обов’язково необхідно враховувати затверджений дизайн-код вивісок міста, а також погоджувати проект дизайну зовнішньої реклами з владою, інакше за самовільне розміщення вивісок загрожує штраф і навіть демонтаж.