Рекламная группа Регион - мы делаем бизнес заметным силой рекламных технологий

  • Автор: Рекламная группа Регион
  • Uncategorized
  • 29 Червня, 2021

Технології брендування транспорту

Способи створення реклами на транспортному засобі можна розділити на дві групи:

  1. Із застосуванням самоклеючих плівок.
  2. Із застосуванням лакофарбових матеріалів

Яку технологію слід використовувати, в кожному випадку вирішується індивідуально, на це впливає поверхня транспорту, дизайн, термін експлуатації рекламного зображення та побажання замовника.

Широкоформатний друк

Це основний спосіб брендування маршруток, тролейбусів, автобусів, який застосовується для повнокольорового друку. Макет друкується сольвентними чорнилами на плівці для захисту зображення від зовнішніх факторів і впливів, наклейка ламінується матовою або глянсовою прозорою плівкою. Завдяки активному розвитку ринку широкоформатного друку і суттєвого здешевлення собівартості, цей спосіб все частіше стає універсальним при короткостроковому брендуванні авто і замінює всі інші способи виготовлення транзитної реклами.

Широкоформатний друк на перфорованій плівці

З метою посилення візуального ефекту від брендування транспорту використовується не тільки жорсткі борту транспорту, але і площа вікон. Для цього виконується друк на спеціальній перфорованої плівці «One way Vision», вона не закриває огляд зсередини автотранспорту, проте добре помітна зовні.

Вінілові плівки для транзитної реклами

У брендуванні транспорту вінілові плівки застосовуються для виготовлення простих графічних елементів, таких як логотипи, текст, номери телефонів, тобто для макетів з чіткими розмежуванням одного або декількох кольорів. Наклейки створюються за допомогою ріжучого плоттеру з кольорових самоклеючих плівок.

Сьогодні існує величезний вибір самоклеючих плівок для транзитної реклами:

  • каландрировані і литі;
  • матові і глянцеві;
  • прозорі і напівпрозорі;
  • світловідбиваючі;
  • карбонові;
  • та інші.

Вибір плівки залежить від цілей, поставлених замовником, бюджету рекламної кампанії, термінів можливої експлуатації і, звичайно, від типу і форми поверхні (плоскою, рельєфною, тентової …) Наприклад, для брендування складних і вигнутих ЗД-поверхонь транспорту застосовуються литі плівки, які можуть «приймати складні форми», розтягуючись без зміни кольору і прагнення повернутися до початкового стану. А для реклами на плоских бортах вантажних машин цілком підійде каландрированна плівка економ-класу.

Трафаретний друк для брендування вантажних авто

Цей вид друку використовується для брендування вантажних авто, точніше, їх тентів або жорстких поверхонь. Спочатку з самоклеючої плівки вирізаються лекала, потім вони наклеюються на поверхню, після чого спеціальними фарбами наноситься реклама. Коли фарба висихає, лекала видаляються з поверхні автомобіля, і виходить готове рекламне повідомлення. Для трафаретного друку ми використовуємо високоякісні німецькі фарби SUPROFLEX в комплексі з розчинниками, затрверджувачами та іншими компонентами, що дозволяють отримати зображення високої якості, стійке до УФ-випромінювання та інших атмосферних впливів. Така реклама не стирається, не обсипається протягом як мінімум 5 років. До недоліків даного методу нанесення транзитної реклами можна віднести неможливість створення повнокольорових фотографій.

Фарбування тролейбусів і трамваїв

Повне або часткове фарбування поверхні транспорту для транзитної реклами застосовується в тих випадках, коли використання плівки стає нетехнологічним або нерентабельним – наприклад, для нанесення загального фону, або рекламних зображень великих площ у випадках, коли поверхня бортів транспорту через природного зносу, або неякісної фарбування не дозволяє самоклеючим плівкам довго триматися на ній. Зазвичай, фарбою брендують тролейбуси і трамваї, рідше – брендують автобуси. Фонове фарбування – дуже економічний метод реклами на транспорті, однак її застосування виключає можливість використання фотографій, а також відображення дрібних деталей, тому вона в більшості випадків застосовується в комплексі з написами за самоклеючої плівки та широкоформатним друком.

Аерографія

Для повної або часткової фарбування кузова авто та створення повнокольорових малюнків використовуються спеціальні автомобільні фарби, які наносяться на борт транспортного засобу за допомогою спеціального апарату – аерографа. На практиці це досить дорогий і трудомісткий спосіб брендування авто.

Комбінований метод

Включає в себе використання будь-яких перерахованих вище методів з будь-якої їх комбінації.

В будь-якому випадку, які б методи або матеріали Ви не обрали, дуже важливо дотримуватися технології нанесення реклами. Брендування транспорту слід проводити в спеціально обладнаному боксі: він повинен бути світлим, опалювальним і зручним для роботи. Транспортний засіб перед обклеюванням має бути ретельно вимито, а після обклеювання віно повинен «вистоятися» в боксі не менше 24 годин. Порушення технології, поспіх, непрофесіоналізм монтажників – все це призводить до поганого результату, тому витрачені кошти через деякий час можуть перетворитися в антирекламу. Слід пам’ятати про те, що брендований транспорт – це обличчя компанії. Не варто економити на дизайні, фахівцях, матеріалах, і тоді «Обличчя Вашої компанії» буде виглядати гідно, і реклама прослужить довго!