Стели в зовнішній рекламі відіграють роль покажчиків та іміджевих рекламних конструкцій, які привертають увагу за рахунок своїх розмірів, дизайнерських рішень, нестандартних форм і яскравого підсвічування. На фоні загальною перенасиченістю рекламоносіями, в сучасних містах все важче привернути увагу до своєї компанії або магазину, тому виготовлення і встановлення рекламних пілонів затребувана, незважаючи на досить високу вартість виробництва, земляних і монтажних робіт.
Виготовлення стели
Виготовлення стели завжди починається з ідеї, проектного та дизайнерського рішення, і тут важливо з’єднати побажання замовника і прагнення до індивідуальності з можливостями виробництва і розмірів матеріалів, обробки та з’єднання різних матеріалів і світлових рішень, а також надійності та терміну експлуатації, особливо якщо мова йде про світлову стелу. Тому при розробці конструктивного рішення стел та пілонів, перш, ніж відправляти візуалізацію клієнту, наші дизайнери завжди отримують попереднє узгодження від виробництва за технічними можливостями та особливостями конструкції. Після затвердження клієнтом візуалізації, розробляється детальний проект з кресленнями, який враховує міцність, і вітрові навантаження.
Основним матеріалом для виготовлення рекламних стел та пілонів є алюмінієва композитна панель, якою обшивають металевий каркас. Залежно від дизайну і розмірів, поверхня пілона може бути безшовною, набиратися композитними касетами або ж мати шви, які в подальшому можуть закриватися накладними елементами або буквами.
Накладні елементи, виготовляються з внутрішньою підсвічуванням і являють собою логотипи, рекламні написи або лайтбокси, які закріплюються на основну конструкцію стели з обох сторін.
Рекламна стела розрахована на сприйняття з далекої відстані і досягає до 10 і більше метрів у висоту, яскравим прикладом є стели для АЗС, з управлінням динамічного світлодіодного підсвічування. Пілони біля торгових центрів з лайтбоксами торгових марок, представлених в них, також досягають до 10 метрів заввишки, розташовуючись на фундаментах, трубах або постаментах.
Монтаж рекламної стели
Важливим етапом виготовлення та монтажу є заливка фундаменту з обв’язкою арматурою та підготовка закладних елементів. Якщо передбачається встановлення світлової стели, підводиться кабель живлення. На цьому етапі важливо дати бетону відстоятися, щоб він прийняв всі необхідні властивості і характеристики, необхідні для безпечного монтажу і терміну експлуатації окремо розташованої рекламної конструкції.
Узгодження проектної документації та отримання паспорта на рекламну стелу або пілон – окреме питання, яким також займається наша компанія. Для цього ми збираємо і готуємо весь необхідний пакет документів, проходимо всі етапи узгодження і відстоюємо інтереси замовника у всіх державних і комунальних установах. Процес узгодження документів та отримання дозволу на стелу може займати від 1 до 3-х місяців.