Реклама на вітринах – вагомий інструмент впливу на людей, що проходять повз них, та гарний метод залучення цільової аудиторії у Вашому магазин або заклад. Тому брендування вітрин багато компаній використовують нарівні з виготовленням вивісок або зовнішнім оформленням фасадів.
Залежно від площі вітрини, а також від специфіки товарів або послуг існує маса способів, як оформити скляну вітрину, із застосуванням рекламних матеріалів, використанням безпосередньо Вашої продукції, з 3Д ефектами або динамікою. Багато залежить від розробленого дизайну вітрини магазину і концепції оформлення, яка впливає на вибір матеріалів і технологи виготовлення елементів для вітрини.
Способи виготовлення реклами на вітринах
- Широкоформатний друк. Виконується на самоклеючій плівці фотографічної якості (1440 pdi), адже інформація на вітрині сприймається з близька. Потім плівка із зображенням клеїться на поверхню вітринного скла. Якщо у Вас велика скляна вітрина, Вам не уникнути швів, які будуть розташовані на відстані 1-1,5 метра, в залежності від ширини рулону плівки
- Друк на перфорованій плівці. Основна відмінність цієї плівки від звичайної – це дрібні дірочки, які пропускають світло, тому при обклейці вітрини перфорованою плівкою, на відміну від звичайної, світло буде проникати всередину приміщення магазину. Єдиний мінус даного методу оклейки вітрин – коли у вечірній час доби всередині приміщення ввімкнене світло, рекламне зображення на перфорованій плівці не буде сприйматися з вулиці.
- Брендування вітрин методом аплікації зображення з кольорових самоклеючих плівок. Цей метод популярний при неповній заклейці вітрин плівкою, і має свої переваги, такі як менше вицвітання плівки та більший огляд приміщення самого магазину або закладу. Мінусом цього методу є неможливість втілити в життя фотографії. Лише векторні зображення з чіткими краями та кольорами без градієнтних заливок (плавний перехід відтінку кольору в інший)
- Об ‘ємні літери або фігури всередині вітрин магазинів привертають додаткову увагу. Наприклад, збільшені копії Вашого товару або мотивуючі написи. Для рекламного оформлення вітрин таким методом використовуються різні матеріали: пластик ПВХ, дерево, кольорові та молочні акрили, нержавіюча сталь, тощо. Використання внутрішнього підсвічування об ‘ємних елементів посилює рекламний ефект і привертає до дизайну вітрин більше увагу у вечірній час доби.
- Фреймлайти – це тонкі (практично плоскі) світлові короби з можливістю заміни рекламних плакатів, які дуже популярні в рекламному оформленні вітрин банків, салоном мобільного зв’язку, магазинів електроніки та побутової техніки. Фреймлайти використовуються стандартних розмірів під формати поліграфії А1, А2, А3. Можливе виготовлення фреймлайту будь-яких розмірів під Ваші індивідуальні потреби.
Брендування вітрин
Якщо Вам необхідно виконати брендування вітрин, наші фахівці проконсультують Вас, за необхідності виїдуть до Вас та зорієнтуються в ситуації на місці, щоб порадити варіанти дизайну вітрини, а також підберуть необхідні матеріали і технології для її оформлення. Наша мета – щоб Ваша вітрина виділялася, була помітною та привертала увагу Ваших клієнтів.