Ми робимо так, щоб Ваша рекламна поліграфія втілювала Ваші задуми, запам’ятовувалася і була практична у використанні.
Це досягається за рахунок яскравого дизайну, вибору правильної технології друку, підбору паперів і картонів, а також післядрукарської обробки.
Поліграфічна реклама є невід’ємною частиною рекламування будь-якої компанії і вплетена в щоденну діяльність багатьох галузей. Візитки, конверти, пакети, брошури, каталоги, дисконти – цей перелік для кожного виду бізнесу можна доповнювати.
За багато років розвитку галузі поліграфії обладнання та технології стали дуже різноманітні: офсетний друк, цифровий друк, шовкотрафаретний і флексодрук, друк УФ фарбами. Кожен з цих напрямків ділиться на типи і формати машин, що спеціалізуються на друку для різних матеріалів і накладів.
Ми не рекламна друкарня і тому не станемо нав’язувати Вам певний тип обладнання і матеріали, які є на нашому складі. Ми підберемо оптимальні параметри, щоб домогтися виразного зовнішнього вигляду і якості. У результаті Ви отримаєте яскраву рекламну поліграфію, яка буде привертати увагу і нести повідомлення Вашим клієнтам.
Види рекламної друкованої продукції
Для виготовлення рекламної друкованої продукції ми використовуємо:
- Офсетнийдрук;
- Цифровий друк;
- Шовкотрафаретний друк;
- Флексодрук;
- УФ друк.
Рекламна полиграфія
буклети, листівки, флаєри, плакати, афіші, наліпки тощо)
Основне ризначення рекламної поліграфії – ознайомлення майбутніх клієнтів з Вашими товарами або послугами. Тому, крім інформації, вона ще повинна викликати необхідні емоції, пов’язані з Вашою компанією. Дизайн і текст відіграють вирішальну роль для перетворення рекламної поліграфії в дієвий інструмент залучення клієнтів.
Багатосторінкова рекламна друкована продукція
(брошури, каталоги, проспекти, журнали, довідники тощо))
Це багатосторінкові ілюстровані видання, завдання яких – донести максимально детальну, розгорнуту інформацію про асортимент товарів та послуг. Багатосторінкові видання також можуть бути представлені у вигляді довідково-методичних матеріалів для систематизації інформації або опису продуктів Вашої компанії
Іміджева поліграфія
(візитні картки, фірмові бланки, конверти, папки, календарі тощо)
Дизайн іміджевої рекламної поліграфії повинен бути унікальним, адже він повинен відрізняти Вашу компанію від конкурентів. Особливі властивості поліграфії надають післядрукарська обробка: глянцева і матова ламінація, вибірковий і гібридний лак, тиснення, фігурне і лазерне висікання. Ми часто використовуємо дизайнерські папери і картони, які надають друкованої продукції особливі тактильні та візуальні ефекти. Всі наші зусилля спрямовані на те, щоб Вас запам’ятали!
POS-матеріали
(воблери, шелфтокери, мобайли, диспенсери, наліпки, етикетки тощо)
Це рекламно-поліграфічна продукція, що відповідає фірмовому стилю організації або торгової марки, та є обов’язковим елементом рекламної кампанії споживчих товарів.
Найбільш ефективний контакт з рекламним повідомленням безпосередньо перед покупкою товару, і це забезпечують саме POS-матеріали, які несуть рекламне навантаження і розташовані в місцях продажів, привертаючи увагу покупця до місця викладки товару, а також нагадують про необхідність здійснення тієї чи іншої покупки.