Рекламна група Регіон - ми робимо бізнес помітним силою рекламних технологій

Реклама на сіті-лайтах

Ми займаємося розміщенням зовнішньою рекламою на сіті-лайтах з 2004 року і з радістю поділимося з Вами нашим досвідом і найбільшою базою сіті-лайтів, в яку входить понад 400 рекламних конструкцій в м. Суми та Сумській області

Адресна програма білбордів Адресна програма Сіті-лайтів Адресна програма Піллар

Реклама на сіті-лайтах, залежно від місця розміщення конструкцій, впливає на пішоходів і на водіїв транспортних засобів. Сіті-лайти часто використовують в організації рекламних кампанії для концертів і масових заходів. Ці рекламні носії використовують магазини, бутіки, салони краси, адже вартість реклами на сіті-лайтах значно дешевше розміщення реклами на білбордах, тому їх можна набрати більшу кількість для оренди, вписавшись у виділений бюджет.

Розміщення реклами на сіті-лайтах

При розміщенні реклами на сіті-лайтах а також створенні рекламних макетів необхідно керувати кількома основними правилами, описаними в знаменитій формулі AIDA

A – Attention (Захопити увагу) Необхідно привернути увагу людини, вона повинна зупинитися, затриматися на Вашому рекламоносії. Емоційна заява або питання, емоційна фотографія – все, що як Ви вважаєте, приверне Вашу цільову аудиторію, що вона вважає важливим цінним для себе.

I – Interest (Посилити інтерес) Людині має бути цікаво дізнатися про це більше.

D – Deliver a message (донести повідомлення) Повідомити про те, як Ви можете допомогти людям, вирішити проблему або досягти чогось, що ви пропонуєте корисного. У цьому пункті розкриваються пропозиції та вигоди Вашого товару, послуги або безпосередньо зазначаються товари або послуги, які Ви пропонуєте.

A – Action (заклик до дії) Має бути команда або заклик до дії, бажане обмеження в часі. Наприклад, “Телефонуйте, не запізніться”, “Замовте сьогодні, завтра може бути пізно” “Дзвоніть зараз” тощо. Такі обмеження часто можна зустріти на односторінкових сайтах, проте в офлайн-рекламі використання цього прийому також збільшує відгук цільової аудиторії.

На жаль, багато рекламодавців і рекламістів не використовують цю формулу в розробці рекламних повідомлень, просто показуючи конкретний товар або ж перераховуючи асортимент представленої продукції. Вашого клієнта приваблює не сам продукт, а ті проблеми, які він може вирішити з його допомогою, а також вигоди, які він йому принесе. Дуже важливо розуміти, що ефективність розміщення реклами на білбордах і сіті-лайтах, залежить як мінімум від 2-х моментів:

  1. Що ви розміщуєте
  2. Де Ви це розміщуєте

Якщо у Вас проблеми з першим пунктом, другий вже не важливий.

Наша менеджери підберуть Вам необхідні площини а дизайнери розроблять креативний макет реклами на сіті-лайтах з урахуванням Вашого технічного завдання і розуміння цільової аудиторії.

Давайте обговоримо ваші завдання

Ми запропонуємо оптимальний варіант рішення і прорахуємо вартість

Етапи роботи

Визначаємо завдання
Спільно з Вами з'ясовуємо цілі і завдання, визначаємо цільову аудиторію, територіальне охоплення і терміни проведення рекламної кампанії
Підбираємо рекламоносії
Підбираємо рекламні площини (білборди, призми, сіті-лайти, піллари), узгоджуємо бюджет і адресну програму
Бронюємо рекламні площини
Бронюємо вибрані площині, підписуємо договір і отримуємо від Вас передплату
Розробляємо і погоджуємо дизайн
Отримуємо від вас тех. завдання для створення макета, розробляємо дизайн і стверджуємо його з Вами (або погоджуємо Ваш дизайн на предмет відповідності Закону про рекламу)
Друкуємо і розміщуємо рекламу
Друкуємо рекламні плакати і розміщуємо їх на рекламоносіях в узгоджений з Вами період
Надаємо фотозвіт
Надаємо фотозвіт по всій адресною програмою розміщення зовнішньої реклами.
Залишилися питання? Зв'яжіться з менеджером
Задати питання