Ми займаємося розміщенням зовнішньою рекламою на сіті-лайтах з 2004 року і з радістю поділимося з Вами нашим досвідом і найбільшою базою сіті-лайтів, в яку входить понад 400 рекламних конструкцій в м. Суми та Сумській області



Реклама на сіті-лайтах, залежно від місця розміщення конструкцій, впливає на пішоходів і на водіїв транспортних засобів. Сіті-лайти часто використовують в організації рекламних кампанії для концертів і масових заходів. Ці рекламні носії використовують магазини, бутіки, салони краси, адже вартість реклами на сіті-лайтах значно дешевше розміщення реклами на білбордах, тому їх можна набрати більшу кількість для оренди, вписавшись у виділений бюджет.
Розміщення реклами на сіті-лайтах
При розміщенні реклами на сіті-лайтах а також створенні рекламних макетів необхідно керувати кількома основними правилами, описаними в знаменитій формулі AIDA
A – Attention (Захопити увагу) Необхідно привернути увагу людини, вона повинна зупинитися, затриматися на Вашому рекламоносії. Емоційна заява або питання, емоційна фотографія – все, що як Ви вважаєте, приверне Вашу цільову аудиторію, що вона вважає важливим цінним для себе.
I – Interest (Посилити інтерес) Людині має бути цікаво дізнатися про це більше.
D – Deliver a message (донести повідомлення) Повідомити про те, як Ви можете допомогти людям, вирішити проблему або досягти чогось, що ви пропонуєте корисного. У цьому пункті розкриваються пропозиції та вигоди Вашого товару, послуги або безпосередньо зазначаються товари або послуги, які Ви пропонуєте.
A – Action (заклик до дії) Має бути команда або заклик до дії, бажане обмеження в часі. Наприклад, “Телефонуйте, не запізніться”, “Замовте сьогодні, завтра може бути пізно” “Дзвоніть зараз” тощо. Такі обмеження часто можна зустріти на односторінкових сайтах, проте в офлайн-рекламі використання цього прийому також збільшує відгук цільової аудиторії.
На жаль, багато рекламодавців і рекламістів не використовують цю формулу в розробці рекламних повідомлень, просто показуючи конкретний товар або ж перераховуючи асортимент представленої продукції. Вашого клієнта приваблює не сам продукт, а ті проблеми, які він може вирішити з його допомогою, а також вигоди, які він йому принесе. Дуже важливо розуміти, що ефективність розміщення реклами на білбордах і сіті-лайтах, залежить як мінімум від 2-х моментів:
- Що ви розміщуєте
- Де Ви це розміщуєте
Якщо у Вас проблеми з першим пунктом, другий вже не важливий.
Наша менеджери підберуть Вам необхідні площини а дизайнери розроблять креативний макет реклами на сіті-лайтах з урахуванням Вашого технічного завдання і розуміння цільової аудиторії.