Брендбук необхідний компаніям, які вже досягли певного рівня і хочуть масштабуватися. Або ж підприємствам, які хочуть навести лад і домогтися ідентичності своєї корпоративної продукції. І в тому і в іншому випадку розробити брендбук можна тоді, коли в бізнесі вже сформувалася і викристалізувалася основна ідея компанії, адже саме ідея бізнесу і його позиція – це одна з ключових складових брендбуку. Звичайно ж, залежно від виду бізнесу і масштабу компанії в розробку брендбука включається безліч позицій, починаючи від сувенірної продукції і закінчуючи зовнішнім виглядом співробітників, все це вирішується індивідуально перед оцінкою рівня і масштабу проведених робіт.
Що входить до створення брендбуку
Наповнення брендбуку залежить від багатьох факторів і в кожному випадку обговорюється індивідуально. Однак є кілька основних блоків, які супроводжують дизайн брендбуку в більшості випадків.
- Основна ідея бізнесу і місія бренду. У цьому розділі розкриваються принципи, які керівництво заклало в компанію і яке воно хоче донести до всіх своїх співробітників, клієнтів, партнерів. Описуються цілі і завдання, а також системи цінностей, якою повинні керуватися співробітники при прийнятті рішень і взаємодії з клієнтами. Обов’язковим елементів цього блоку є позиціонування бренду – яким бачить його власники, а в ідеалі – що насправді думають про бренд його споживачі.
- Безпосередньо логотип і основні елементи ділової документації, корпоративна символіка і різноманітна промо-продукція. Цей набір ще називають фірмовий стиль. Стандартний набір продуктів, наприклад: візитки, фірмовий бланк, пакет, сувенірна продукція, набір ідентифікаторів для соцмереж – перелік носіїв бренду може бути величезний і для кожного бізнесу є потреби в різного виду рекламної продукції.
- Більш великі компанії в розробку брендбука включають оформлення транспорту, зовнішні вивіски та інтер’єрні елементи фірмової символіки, спецодяг та уніформу персоналу, упаковку та етикетку цілих лінійок продукції, дизайн білбордів та інших рекламоносіїв.
- Окремо можна виділити рітейл, до дизайн брендбуку підприємств-представників роздрібної торгівлі входить дизайн приміщень, навігація, оформлення торгівельного обладнання, відділів і касових зон, оформлення вітрин та інших елементів, які мають візуальний контакт з покупцями і повинні підтримувати цілісність сприйняття бренду.
Перш ніж приступити до розробки брендбуку, ми заповнюємо наш авторський бриф, в якому більше 20 питань, що дозволяють дуже ретельно і детально розглянути компанію, вникнути в сутність бізнесу, зануритися в ідею творців, розглянути ринок і конкурентів.
Якщо Вашій компанії необхідна розробка брендбуку, зв’яжіться з нашими фахівцями, які проконсультують Вас за вартістю і термінами виконання робіт.