Рекламна група Регіон - ми робимо бізнес помітним силою рекламних технологій

Айдентика та фірмовий стиль

Створення дизайну фірмового стилю починається з вивчення історії компанії, її продукту, унікальності та цілей. Крім того, необхідно розглянути позицію підприємства в своєму сегменті ринку, вивчити його конкурентів, особливо їх рекламний супровід і фірмову символіку – все це необхідно для розробки унікальної айдентики. Даний процес життєво важливий, якщо для Вас хочеться, щоб фірмовий стиль Вашої компанії вигідно відрізнявся від дизайну конкурентів і не виглядав черговою копією серед безлічі подібних.  

Фірмовий стиль (айдентика) – це своєрідний унікальний код компанії, поєднання візуальних образів і фірмових кольорів, завдяки яким компанія запам’ятовується і дізнається. Важливу роль у створенні дизайну фірмового стилю відіграє простота композиції і донесення ідеї, проте не менш важливі її привабливість, професійний вибір кольорів та якісне художнє оформлення.

Фірмовий стиль може включати тільки вибір фірмових кольорів, дизайн логотипу і візитної картки, а може містити повний цикл – від розробки дизайну офісів, спецодягу співробітників і всього спектра сувенірної продукції до оформлення корпоративного транспорту та інших рекламних носіїв. Досить часто розробка корпоративного стилю компанії супроводжується створенням брендбука – збірника правил, в яких викладена ідея і цінності бізнесу, а також принципи формування всіх елементів корпоративної символіки

Що робимо ми перед розробкою фірмового стилю:

  • Заповнюємо бриф

наші менеджер проекту і дизайнер заповнюють з клієнтом авторський бриф на створення корпоративного стилю, в якому клієнту необхідно відповісти на близько 20 запитань. Ми не підходимо до цієї процедури формально, висилаючи бриф поштою, всі деталі обговорюються при зустрічі, завжди виникають додаткові питання і спливають важливі деталі, з яких потім складається загальна картина.

  • З’ясовуємо основну ідею

Одне з найбільш непростих завдань – побачити ідею бізнесу, основні відмінності та унікальність. Самі власники при інтерв’ю перед розробкою фірмового стилю далеко не завжди самі можуть чітко висловити унікальність своєї компанії і головні відмінності від конкурентів, тому часто доводиться “витягувати” інформацію і по крихтах збирати всю картину. Саме для цього і необхідне особисте спілкування.

  • Вивчаємо ринок

На дизайн фірмового стилю великий вплив робить існуюча картина на ринку, адже одне з головних завдань – не бути схожими на конкурентів. Тому до того, як приступити до створення корпоративної айдентики ми ретельно вивчаємо існуючий стан справ, айдентику і позиції конкурентів, щоб не повторюватися, і щоб Ваша фірмова символіка була дійсно унікальною.

Давайте обговоримо ваші завдання

Ми запропонуємо оптимальний варіант рішення і прорахуємо вартість

Етапи роботи

Изучаем Ваши задачи и продукт
Спільно з Вами визначаємо цілі і завдання, заповнюємо бриф, відповідаючи на більш ніж 25 важливих питань. Аналізуємо Вашу компанію і продукт
Визначаємо бюджет
Оцінюємо терміни і обсяг робіт, визначаємо бюджет. Погоджуємо його з Вами і отримуємо передплату
Розробляємо концепцію
Наші дизайнери розробляють кілька варіантів дизайну концепції, стверджуємо з Вами один з варіантів
Верстаємо макети
Допрацьовуємо обраний варіант дизайну, верстаємо і стверджуємо з Вами робочі макети рекламоносіїв
Запускаємо у виробництво
Виробляємо додрукарську обробку і підготовку до стадії виробництва, відправляємо макети до друку
Залишилися питання? Зв'яжіться з менеджером
Задати питання