НАШІ ПРИНЦИПИ

•Наш клієнт – це наш партнер, тому ми прагнемо до того, щоб він завжди отримував очікуваний результат і був задоволений обслуговуванням. Ми поважаємо думку нашого клієнта, навіть якщо не вважаємо її правильною;

•Ми не економимо на якості надання послуг і матеріалів, що закуповуються. Ми працюємо за принципом “Розчарування від низької якості триває набагато довше, ніж радість від низької ціни”;

•Ми дотримуємося законів суспільства, в якому живемо і працюємо, всі питання ми вирішуємо легальним способом;

•Ми не працюємо з “відкатами”, оскільки вважаємо, що це не етично і не приносить користі ні нам, ні людині, яка фактично “краде” гроші у своєї компанії або держави;

•Час перебування на робочому місці не є критерієм ефективності роботи співробітника і його корисності для компанії. Головний критерій: це результат, який він отримав;

•Заробітна плата та премії співробітникам нараховуються за результатами виконаної роботи. У нашій компанії всі розуміють, що відповідальність за ці результати лежить на кожному співробітнику окремо;

•Ми не обіцяємо того, чого не можемо виконати і ми завжди надаємо те, що обіцяємо. Ми краще втратимо якусь кількість грошей, часу або зусиль, проте це завжди дешевше, ніж втратити довіру клієнтів або репутацію;

•Ми шанобливо ставимося до наших конкурентів і ніколи не говоримо про них погано, дотримуючись правил ділової етики;