Рекламна група Регіон - ми робимо бізнес помітним силою рекламних технологій

  • Автор: Рекламна група Регіон
  • Uncategorized
  • 29 Червня, 2021

Особливості реклами на громадському транспорті

Реклама на громадському транспорті має декілька характерних особливостей, які необхідно враховувати при створенні дизайну та розміщенні, а також при виборі рекламного агентства-підрядника. Коротенько зупинимося на кожному з них.

Важливі елементи в дизайні

При розробці дизайну реклами на маршрутках і автобусах важливо враховувати той факт, що в умовах інтенсивної експлуатації, особливо в осінньо-весняний період, вони покриваються брудом, який може закрити важливі елементи в нижній частині бортів. Тому всі важливі елементи в макеті (назви, телефони і адреси) – слід розташовувати вище.

Ламінація зображення

Якщо реклама на громадському транспорті розміщується на період понад три місяці, всі елементи зображення, нанесені широкоформатним друком, необхідно обов’язково ламінувати прозорою плівкою (особливо це стосується реклами на трамваях і тролейбусах). У зв’язку з тим, що регулярне миття трамваїв і тролейбусів в депо проводиться щітками з жорсткою щетиною, це негативно позначається на незахищеному ламінуванням зображенні – іншими словами, фарба просто стирається з поверхні плівки, і буквально через пару місяців ми спостерігаємо транспортні засоби, обклеєні не рекламними зображеннями, а блідими розмитими плямами. І весь цей жах щомісяця сплачує замовник.

Терміни рекламної кампанії

Основну частину бюджету реклами на громадському транспорті займає друк і поклейка реклами. Тому з економічної точки зору розумно розміщувати рекламу на маршрутках, автобусах, трамваях або тролейбусах мінімум на півроку, оптимальний термін розміщення – один рік.

Ротація маршрутів громадського транспорту

У деяких містах транспортні одиниці не закріплені за конкретними маршрутами, внаслідок чого відбувається регулярна зміна маршрутів руху цих транспортних засобів. З одного боку, це створює більший ефект покриття міста, проте, з іншого боку, якщо Вам необхідна прив’язка до певного району міста або маршруту, ротація стане для Вас проблемою. Тому, коли Ви плануєте розміщення зовнішньої реклами на автобусах або маршрутках, необхідно враховувати їх можливу ротацію.

Моніторинг та сервісне обслуговування

В умовах агресивної експлуатації зображення на бортах транспортних засобів в деяких проблемних місцях часто відклеюються. В першу чергу, це стосується реклами на маршрутках і автобусах. Якщо цю ситуацію не проконтролювати, то через кілька місяців реклама на маршрутках і автобусах перетвориться на лахміття, і реклама, яку Ви щомісяця сплачуєте, не сприятиме підвищенню іміджу та лояльності споживачів до Вашої компанії, скоріше, навпаки. Регулярний моніторинг зовнішнього вигляду реклами на громадському транспорті і надання якісних фото звітів, дозволяє контролювати розміщення, стан рекламного зображення та своєчасно відновлювати пошкоджені місця.

Результативність реклами на громадському транспорті

Слід розуміти, що реклама на громадському транспорті підвищує впізнаваність та піднімає імідж торгової марки, що на місцевому та національному рівні безумовно впливає на рівень продажів, за умови гарної дистрибуції, якості продукту та інших важливих чинників.