Щодня людина стикається з величезною кількістю інформації, тому стає все важче, привернути її увагу, навіть на декілька секунд. Адже саме цим проміжком часу вимірюється величина середнього контакту потенційного споживача з рекламним повідомленням в зовнішній рекламі. Виходячи з цього, існує кілька вимог, які пред’являються до зовнішньої реклами.
Вибір місця
Щоб зовнішня реклама була ефективною, важливим є правильний вибір місця її розміщення. Оптимальним є досить відкритий простір, де люди не хаотично пересуваються в різних напрямках, а мають можливість посидіти, постояти або неквапно пройтись.
Це можуть бути:
- Зупинки;
- Перехрестя;
- Територія, прилегла до торгових центрів і місць масового скупчення людей.
Важливу роль відіграє правильний вибір точки огляду, оптимально, коли вдале розміщення реклами забезпечить її ефективний вплив, як на пішоходів, так і на водіїв авто.
Оформлення рекламного повідомлення
Не менш важливо якісний дизайн рекламного носія. Рекламне звернення повинно бути яскраво проілюстровано і забезпечено коротким, призовних текстом з чітким, і зрозумілим змістом, «кидатися в очі», для того, щоб людина могла звернути свою увагу саме на Вашу зовнішню рекламу. Слід також придумати образ, який відкладеться в свідомості людини і буде відтворюватися при найменшому нагадуванні.
Розмір і формат зовнішньої реклами
Правильний вибір розмірів зовнішньої реклами гарантує увагу споживача до рекламного повідомлення. Крім того, увагу до зовнішньої реклами можна буде отримати і за рахунок її форми. Наприклад, відмінно виглядає об’ємна реклама, розташована на плоскій поверхні. І, навпаки, серед достатку різних за формою і обсягом елементів буде виділятися плоска реклама, краще навіть з графічним рішенням. Ще одна важлива деталь – привернення уваги до зовнішньої реклами за рахунок її нестандартного розташування. Наприклад, ефективне розміщення горизонтальної конструкції в ряду вертикальних вивісок або вертикальне розташування напису в загальному ряду горизонтальних … Добре, коли реклама контрастує з іншими архітектурними елементами: вікнами, дверима, іншими зовнішніми вивісками. Найбільш ефективний контраст реклами з фоновою поверхнею – наприклад, жовтий напис, виконана у вигляді аплікації, на поверхні скла або рекламна вивіска з молочного оргскла на червоному фасаді будівлі.
Навколишнє середовище і світло
Слід пам’ятати про те, що розташовані зовні вивіски, рекламні щити та інші об’єкти зовнішньої реклами працюють на залучення споживачів цілодобово і в будь-яку погоду. Додайте до цього ще регулярну зміну освітленості та пори року. Тому при розробці дизайну переконайтеся в тому, що зміна часу, доби, туман, дощ або інші погодні особливості регіону не будуть негативно впливати на сприйняття Вашої зовнішньої реклами.
Технології та матеріали
Безумовно, важливу роль в сприйнятті зовнішньої реклами грає матеріал, з якого вона виготовлена. На жаль, дуже часто замовники прагнуть знайти виробника зовнішньої реклами, що пропонує найнижчу ціну за свої послуги. При цьому клієнт часто навіть не прагне зрозуміти: а який продукт він отримає за такі гроші? Результат такого ставлення – нинішня ситуація на ринку, коли виробники реклами намагаються заманити клієнтів низькими цінами, а в підсумку нас оточує неякісна зовнішня реклама: вицвілі банери, тьмяні лайтбокси, облізлі об’ємні літери …
Оптимальний вибір тих чи інших витратних матеріалів і грамотне рішення щодо застосування технології виготовлення зовнішньої реклами дадуть їй не тільки зовнішню привабливість, але і забезпечить рекламної конструкції правильну експлуатацію, безпеку і довгий термін служби.