Завдяки своїй площі, мобільності та регулярному руху в межах міста, зовнішня реклама на тролейбусах охоплює велику аудиторію потенційних споживачів порівняно з іншими рекламними засобами, що дає їй перевагу над іншими видами зовнішньої реклами. До того ж у більшості міст спостерігаються тенденції зменшення кількості рекламних конструкцій, розташованих у центрі населених пунктів, і переміщення їх на околиці, а на встановлення нових рекламних щитів в історичній частині Сум вже кілька років діє мораторій. Тролейбусів же завжди в надлишку, при цьому розміщення реклами на тролейбусах у Сумах покриває як центральні, так і спальні райони
/vc_column_text]
Приклади розміщення реклами на транспорті
Основні переваги реклами на тролейбусах
Розмір поверхні тролейбуса.
Реклама на тролейбусі набагато більша за розмірами, ніж інші рекламні носії. Тролейбус має площу поверхні близько 60 кв. м, а площа для нанесення реклами становить близько 60%, це орієнтовно 36 кв. м, і така площа рекламного носія робить його одним з найбільших і помітних у місті. Це значно збільшує можливості для створення яскравого дизайну, який запам’ятовується.
Динамічність реклами
Рухомі об’єкти неможливо проігнорувати або звикнути до них, вони не стають елементом архітектури, як це часто трапляється з зовнішньою рекламою.
Широке охоплення цільової аудиторії.
Реклама на тролейбусі впливає на пасажирів, пішоходів і водіїв. Громадський транспорт постійно рухається містом, стоїть на зупинках і світлофорах, об’їжджає спальні райони, зупиняється біля торгових центрів і в інших місцях масового скупчення людей.
Цілеспрямованість впливу.
Залежно від дислокації місць продажу товарів або послуг рекламу на тролейбусі можна розміщувати на певних вулицях або районах міста. З іншого боку, при проведенні іміджевої рекламної кампанії рекламою в тролейбусах можна охопити все місто цілком. Це досягається шляхом оптимального вибору маршрутів транспорту, задіяного в рекламній кампанії.
Ми давно співпрацюємо з тролейбусним депо м. Суми, знаємо всі нюанси роботи і внутрішню кухню, що забезпечує оперативність і мобільність розміщення реклами в тролейбусах, підборі необхідних маршрутів, контроль всіх етапів виробництва, в тому числі терміни фарбування тролейбусів, виготовлення і нанесення реклами на них.
Ми підберемо для вас тролейбус у хорошому технічному стані, який не буде ламатися після нанесення реклами або тижнями стояти на техобслуговуванні.