Рекламная группа Регион - мы делаем бизнес заметным силой рекламных технологий

Розробка неймінгу

Чому неймінг не повинен коштувати 50 доларів? З одного боку розробити назву здається простою справою і завжди можна обмежитися брендінгом типу “Світ”…., “Планета”…, “Майстер”…, і так далі… З іншого боку, щоб створити дійсно унікальне ім’я, необхідно провести комплекс досліджень і робіт, в якому повинні бути задіяні багато співробітників рекламної агенції та фахівців.

[vc_roші роботиw]

Послідовність проведення робіт з неймінгу

  1. Заповнюємо з клієнтом авторський бриф на розробку неймінгу на більш ніж 20 питань, який дозволяє нам зазирнути під завісу бізнесу замовника, зануритися в його внутрішній світ, перейнятися ідеєю, особливостями, відзнаками.
  2. Аналізуємо існуючу ситуацію на ринку, тренди і тенденції розвитку галузі бізнесу клієнта. Перш ніж приступити до створювання назви, необхідно добре зорієнтуватися в сформованій культурі галузі та навколишній ситуації.
  3. Вивчаємо конкурентів, їхні бренди і позиції, які імена вже прижилися в розумі покупців, як вони про себе заявляють і куди спрямовані їхні ресурси.

  4. Ретельно розглядаємо характерного представника цільової аудиторії, на що він реагує чого бажає, які слова та символи для нього прийнятні, а які огидні або викликають негативну реакцію. При розробці назви розуміння цільової аудиторії – найважливіший фактор, якому ми приділяємо максимум часу і уваги.

  5. Безпосередньо створення назви. Методом мозкових штурмів розробляємо від 50 до 200 варіантів різних назв, керуючи увагою і працюючи в заданих рамках

  6. Відсікаємо невідповідні і відбираємо найбільш вдалі на наш погляд назви. Проводимо їх ретельний фонетичний, аудіальний, стилістичний аналіз.

  7. Робимо пошук за базою зареєстрованих назв, щоб переконатися, що назва компанії в класах і категоріях, що нас цікавлять, не зайнята, і майбутню торгову марку можна було надалі зареєструвати.
  8. Тестуємо відібрані в результаті розробки неймінгу варіанти на цільовій аудиторії на предмет сприйняття, а також виникнення правильних асоціацій.
  9. Презентуємо клієнту кілька робочих варіантів неймінгу його майбутньої компанії або торгівельної марки

За кожним вказанним вище кроком стоїть велика робота фахівців, креативний потенціал та енергія цілої команди, яка працює над тим, щоб розробити унікальну назву для Вас, адже це те, що як правило залишиться у Вашої компанії на все життя. Адже логотип завжди можна поміняти або поліпшити, а з назвою це не пройде. Саме тому ми стільки приділяємо часу і увагу процесу розробки назви, підходячи до цього процесу з усією ретельністю і скрупульозністю, яка тільки можлива. І з нашого досвіду, не завжди вдала назва відразу подобається замовнику і “лягає” на його сприйняття, буває так, що з цю ідею потрібно виносити і переосмислити.

Якщо Вам необхідно розробити яскраву і унікальну назву для Вашої компанії або торгівельної марки, зв’яжіться з нашими менеджерами і проконсультуйтеся за вартістю і термінами виконання робіт.

[/vc_row]
Давайте обговоримо ваші задачі
Ми запропонуємо оптимальний варіант рішення і прорахуємо вартість.

Етапи співпраці

Вивчаємо Ваші завдання і продукт
Спільно з Вами визначаємо цілі і завдання, заповнюємо бріф, відповідаючи на більш ніж 25 важливих питань. Аналізуємо Вашу компанію і продукт
Визначаємо бюджет
Оцінюємо терміни і обсяг робіт, визначаємо бюджет. Погоджуємо його з Вами і отримуємо передплату
Розробляємо концепцію
Наші дизайнери розробляють кілька варіантів дизайну концепції, стверджуємо з Вами один з варіантів
Верстаємо макети
Допрацьовуємо обраний варіант дизайну, верстаємо і стверджуємо з Вами робочі макети рекламоносіїв
Запускаємо у виробництво
Виробляємо додрукарську обробку і підготовку до стадії виробництва, відправляємо макети до друку
Остались вопросы? Свяжитесь с менеджером
Задать вопрос