Підприємство «Коджі-Б», спеціалізується на вирощуванні зернових культур.
Для виходу на міжнародний ринок було необхідно створити сучасну айдентику, щоб компанію сприймали як серйозного гравця.
Графічний символ вийшов дуже символічним і багатогранним: це і сонце, і зерно, і поле – тут проглядаються багато символів аграрної галузі. Ніжний зелений з салатовими відтінками асоціюються з рослинністю, але відрізняються від більшої частини кольорів конкурентів, представлених в цьому сегменті ринку.
Геометричні візерунки, схожі з бутонами, що символізують зростання, доповнюють фірмовий стиль і застосовуються у пресі повнокольорової поліграфії. Сам же фірмовий знак досить суворий і акуратний, легко використовується для нанесення на дрібні сувеніри, тиснення фольгою або шовкотрафаретного друку.
Що зроблено:
- Логотип
- Айдентика
- Фірмова поліграфія
- Сувенірна продукція