Рекламная группа Регион - мы делаем бизнес заметным силой рекламных технологий

Подробнее о проекте

Редизайн логотипа для ТСЦ “Делота”.

Головний продукт компанії Делота – торгове обладнання для барів, кафе, магазинів, ресторанів.

В результаті редизайну логотипу необхідно було отримати яскравий образ, який запам’ятовується та демонструє ідею компанії, а також легко адаптується на різні носії.

Для того, щоб логотип зраджував професіоналізм і вказував на область діяльності, ми вибрали впізнаваний символ – ковпак кухара. Профіль кухара дублюється, говорячи про те, що результат завжди стабільний.

Знак профілю кухара легко впізнаваний і може використовуватися окремо від логотипу для нанесення на дрібну сувенірну продукцію, таку як кліше та наклейка на обладнання, а також просування в соцмережах.

 

Що зробили:

  • Логотип
  • Фірмовий стиль
  • Розміщення на білбордах
17.07.2017г.
Понравилась работа?