Рекламная группа Регион - мы делаем бизнес заметным силой рекламных технологий

Подробнее о проекте

 

Основна проблема донорських центрів – нестача донорів.

Велика частина людей здають кров на платній основі, проте спроби збільшити число нових донорів за рахунок підвищення ціни не увінчалися успіхом, тому залучили нашу команду для розробки нової концепції просування.

Ми почали з опитувань – ключової складової в створенні реклами, яку випускає більшість компаній. В результаті була знайдена дуже потужна емоційна кнопка, причому у обох категорій донорів (здають кров на платній і безкоштовній основі).

На основі цього ми розробили нову концепцію і серію сюжетів, які просто і емоційно доносили ідею основного рушійного мотиву донорства – допомога людям. При тестуванні макетів деяких донорів пробирало до мурашок, деякі плакали, і ми зрозуміли, що потрапили в саму точку …

За перші 3 місяці розміщення реклами кількість нових донорів зросла до 8% від їх загального числа. 

Що виконано:
Опитування, концепція, фотосесія, дизайн, розміщення зовнішньої реклами, друкована продукція, інтер’єрне рекламне оформлення.

02.02.2018г.
Понравилась работа?