Рекламна кампанія для ХК Суми.
Спорт – основа здоров’я, а дитячий спорт – основа здоров’я нації.
Коли ми побачили рекламний макет дитячої хокейної секції на білборді, відразу виникло бажання допомогти його покращити.
Це бажання посилилося, коли ми зв’язалися з директором клубу і з’ясували, що бажаючих займатися мало.
Ми провели опитування серед батьків і виявили основні мотиви, через які вони віддають своїх дітей на хокей.
Потім ми трансформували це в серію рекламних сюжетів і розмістили їх на білбордах міста, за підтримки місцевих операторів площин, у вигляді допомоги проекту і свого вкладу в розвиток дитячого спорту.
В результаті за півтора місяці замість однієї планованої групи сформували дві.
Що зробили:
- Опитування
- Концепція
- Дизайн
- Розміщення на білбордах
- Навігаційне оформлення льодового катка