Рекламная группа Регион - мы делаем бизнес заметным силой рекламных технологий

Подробнее о проекте

Компанія FritzFood яскравий представник індустрії вуличної їжі, яка продає сосиски, виготовлені по німецькій традиційній технології, за дотриманням якої невпинно стежить її власник німець.

Оригінальна назва розрахована на асоціативне сприйняття споживача до німецькій якості, а створений візуальний образ підсилює зв’язок з німецькими національними традиціями.

При розробці логотипу обрані теплі відтінки, що гармонують з темою продуктів харчування. Крім того, не строгий, який викликає посмішку, образ однозначно виділяється і привертає до себе додаткову увагу.

Що зроблено:

  • Назва
  • Логотип
  • Айдентика
  • Поліграфічна та сувенірна продукція
  • Брендування пунктів продажів
FritzFood, ТМ
30.09.2013г.
Понравилась работа?