Проблема багатьох ВНЗ – відсутність єдиного стилю в рекламі, не виняток і Національний Аграрний університет: логотип морально застарів, а реклама кожного факультету жила свій життям.
Зараз, коли ВНЗ активно розвивається, отримує всеукраїнське визнання, бере участь в міжнародних проектах, привести в лад його візуальну складову стало життєвою необхідністю.
Ми виконали редизайн логотипу і створили брендбук, який сформував єдиний образ ВНЗ. Були приведені до єдиного формату логотипи всіх факультетів, розроблені макети рекламоносіїв, які використовуються в просуванні, створений зовнішній вигляд іміджевої та промо–продукції.
Що зроблено:
- Логотип
- Слоган
- Брендбук
- Сувенірна продукція
- Інтер’єрні іміджеві конструкції