Рекламная группа Регион - мы делаем бизнес заметным силой рекламных технологий

Подробнее о проекте

Компанією RG Region був проведений комплекс робіт по розробці нейминга, створення логотипу, фірмового стилю і брендбуку для аптеки Добродія м.Суми та Сумська область.

Чи можливо створити бренд аптечної мережі, який буде виділився із загальної маси і займати свою міцну позицію?

Не секрет, що в аптечному бізнесі щільна конкуренція: багато мереж тиснуть на ціни, і ця гонка дійшла до абсурду, коли у споживача все зливається і він не відчуває різниці.

Ми виявили основну ЦА, провели опитування, з’ясували основні мотиви і емоційні кнопки.

На підставі цього була розроблена ідея позиціонування.

Так народився бренд «Добродія» мережа аптек, яка дбає про своїх клієнтів. Буква и поєднує в собі образ лікарської трави ромашки і жіночий силует, що втілює турботу і увагу. М’які округлені лінії шрифту доповнюють образ.  Заокруглення гострих кутів реалізовано на багатьох носіях фірмового стилю, підкреслюючи жіночність і м’якість.

Створений бренд різко виділятися серед загальної маси аптечних мереж своєю назвою, поєднанням кольорів і шрифтового накреслення саме таке завдання ставив перед нами замовник.

Що зробили:

  • Неймінг
  • Концепція
  • Логотип
  • Брендбук
  • Виготовили всю друковану та сувенірну продукцію
  • Провели ребрендинг зовнішнього та інтер’єрного оформлення в Сумах і Сумській області.

 

 

 

 

Аптека "Добродія"
18.08.2017г.
Понравилась работа?