Розробка логотипу та фірмового стилю для бази будівельних матеріалів “Новий центр“ м. Недригайлів.
Що може бути особливого в базі будматеріалів? Ідеї і підхід її власника.
«Новий центр» – це компанія, яка розуміє важливість якісних матеріалів та інструментів в будівництві, тому торгує тільки тим, що перевірено на власному досвіді і не соромно рекомендувати друзям. Це ж стосується всіх робіт з монтажу конструкцій і устаткування, яке виконують штатні фахівці.
Ми провели опитування, добре розібралися в цих особливостях і звели їх до однієї простої і зрозумілої ідеї: «Правильно, або Ніяк». Потім підібрали символ, який відмінно її відображає – будівельний рівень. Це лягло в основу оновленого бренду.
Відображення глибоких ідей в простих словах і зрозумілих символах – це і є брендинг. Це непроста робота, але коли вона виконана професійно – стає легко доносити суть бренду клієнтам, партнерам, співробітникам.
Що виконано:
- Опитування
- Концепція позиціонування
- Логотип
- Слоган
-
Фірмовий стиль
-
Зовнішнє оформлення магазину
- Брендування транспорту
- Поліграфічна та сувенірна продукція.