Рекламная группа Регион - мы делаем бизнес заметным силой рекламных технологий

Подробнее о проекте

Розробка логотипу та фірмового стилю для бази будівельних матеріалів Новий центр м. Недригайлів.

Що може бути особливого в базі будматеріалів? Ідеї і підхід її власника.

«Новий центр» це компанія, яка розуміє важливість якісних матеріалів та інструментів в будівництві, тому торгує тільки тим, що перевірено на власному досвіді і не соромно рекомендувати друзям. Це ж стосується всіх робіт з монтажу конструкцій і устаткування, яке виконують штатні фахівці.

Ми провели опитування, добре розібралися в цих особливостях і звели їх до однієї простої і зрозумілої ідеї: «Правильно, або Ніяк». Потім підібрали символ, який відмінно її відображає будівельний рівень. Це лягло в основу оновленого бренду.

Відображення глибоких ідей в простих словах і зрозумілих символах це і є брендинг. Це непроста робота, але коли вона виконана професійно стає легко доносити суть бренду клієнтам, партнерам, співробітникам.

Що виконано:

  • Опитування
  • Концепція позиціонування
  • Логотип
  • Слоган
  • Фірмовий стиль
  • Зовнішнє оформлення магазину 
  • Брендування транспорту
  • Поліграфічна та сувенірна продукція.
Новий центр
12.07.2017г.
Понравилась работа?