Сегодня мы присутствовали на заключительном этапе городского конкурса «Мови чиста криниця».
Школьники проанализировали рекламу в г.Сумы на наличие ошибок и на правильность использования государственного языка. Нам, как рекламному агентству, не безразлично все, что связано с рекламой, поэтому мы хотим обратить и Ваше внимание на данную проблему!
Ознакомиться с презентациями в полном объеме Вы можете пройдя по ссылке.
Выдержка из закона Украины «О языке»: «Стаття 29. Мова реклами
1. Тексти рекламних оголошень, повідомлень, інші форми аудіовізуальної рекламної продукції виконуються державною мовою.
2. Рекламні оголошення, повідомлення, інші форми аудіовізуальної рекламної продукції поряд з текстом державною мовою можуть містити переклад на мову національної меншини, виконаний меншим за розміром шрифтом.
3. Рекламна продукція іноземних фірм поряд з українською транслітерованою чи перекладеною назвою цієї фірми може містити її власну назву (логотип).»
- Автор: Рекламная группа Регион
- Новости
- 11 апреля, 2012