Рекламна група Регіон - ми робимо бізнес помітним силою рекламних технологій

  • Автор: Рекламна група Регіон
  • Uncategorized
  • 29 Червня, 2021

Види корпоративних подарунків

Весь представлений на ринку асортимент сувенірної продукції для бізнесу продукції можна розділити на чотири категорії:

  • промо-сувеніри;
  • подарункова або VIP сувенірна продукція;
  • корпоративна сувенірна продукція;
  • фірмові пакувальні матеріали.

Корпоративні промо-сувеніри

Як правило, ці сувеніри призначені для масового поширення на виставках, промо-акціях, презентаціях або семінарах. Особливістю цього виду сувенірів є наявність фірмової символіки: логотипу, слогану, контактних даних, а також оформлення в корпоративних кольорах. Корпоративні промо-сувеніри в основному є бюджетними по вартості і випускаються великим накладом. До цієї категорії можна віднести ручки, значки, прапорці, повітряні кулі, запальнички, брелки, пакети, попільнички, кепки, футболки, браслети, сумки тощо.

Бізнес або VIP сувенірна продукція

Це ті ж подарунки з логотипом фірми, тільки призначені для VIP-адресатів. Бізнес сувеніри зазвичай презентуються під час зустрічей керівників вищої ланки, на ювілеях і заходах, підписання важливих договорів. Функціональність подарунків з логотипом в даному випадку займає друге місце, а самі речі більш дорогі та престижні. Корпоративну символіку на VIP-сувеніри прийнято наносити акуратно і ненав’язливо, адже в цьому випадку важливо підкреслити не логотип компанії-дарувальника, а високий статус людини, якій подається презент. На бізнес сувенірах часто роблять іменну гравірування або підпис. До цієї категорії сувенірів можна віднести письмові прилади, вироби зі шкіри, дерева, металу, скла: дорогий годинник, кубки, нагороди, вироби, виготовлені за індивідуальним замовленням.

Ділова або сувенірна продукція для бізнесу

Це бізнес-сувеніри з нанесенням логотипу часто використовують в повсякденному діловому житті. Їх часто презентують при проведенні переговорів або ділових зустрічей, дарують партнерам і клієнтам, презентують постачальникам. Ці сувеніри компанії презентують своїм співробітникам на новорічні свята. До цієї категорії відносяться ручки, флешки, значки, візитниці, щоденники, блокноти, чашки, планінги, папір для записів, настільні та настінні календарі та ін.

Корпоративні пакувальні матеріали

Ця продукція сама по собі не є рекламним сувеніром, але часто вона виступає обов’язковим атрибутом сувенірної продукції для бізнесу. Пакувальні матеріали з логотипом фірми часто коштують не дешевше самого бізнес подарунка, проте вони дуже підіймають статус рекламного сувеніру та його цінність в очах адресата. До даної категорії можна віднести: паперові пакети, сумки з символікою компанії, папки, коробки та футляри з дерева, фанери, дизайнерських картонів, а також скотч з фірмовою символікою.