Рекламна група Регіон - ми робимо бізнес помітним силою рекламних технологій

Разрабка брендбуку

Брендбук необхідний компаніям, які вже досягли певного рівня і хочуть масштабуватися. Або ж підприємствам, які хочуть навести лад і домогтися ідентичності своєї корпоративної продукції. І в тому і в іншому випадку розробити брендбук можна тоді, коли в бізнесі вже сформувалася і викристалізувалася основна ідея компанії, адже саме ідея бізнесу і його позиція – це одна з ключових складових брендбуку. Звичайно ж, залежно від виду бізнесу і масштабу компанії в розробку брендбука включається безліч позицій, починаючи від сувенірної продукції і закінчуючи зовнішнім виглядом співробітників, все це вирішується індивідуально перед оцінкою рівня і масштабу проведених робіт.

Що входить до створення брендбуку

Наповнення брендбуку залежить від багатьох факторів і в кожному випадку обговорюється індивідуально. Однак є кілька основних блоків, які супроводжують дизайн брендбуку в більшості випадків.

  1. Основна ідея бізнесу і місія бренду. У цьому розділі розкриваються принципи, які керівництво заклало в компанію і яке воно хоче донести до всіх своїх співробітників, клієнтів, партнерів. Описуються цілі і завдання, а також системи цінностей, якою повинні керуватися співробітники при прийнятті рішень і взаємодії з клієнтами. Обов’язковим елементів цього блоку є позиціонування бренду – яким бачить його власники, а в ідеалі – що насправді думають про бренд його споживачі.
  2. Безпосередньо логотип і основні елементи ділової документації, корпоративна символіка і різноманітна промо-продукція. Цей набір ще називають фірмовий стиль. Стандартний набір продуктів, наприклад: візитки, фірмовий бланк, пакет, сувенірна продукція, набір ідентифікаторів для соцмереж – перелік носіїв бренду може бути величезний і для кожного бізнесу є потреби в різного виду рекламної продукції.
  3. Більш великі компанії в розробку брендбука включають оформлення транспорту, зовнішні вивіски та інтер’єрні елементи фірмової символіки, спецодяг та уніформу персоналу, упаковку та етикетку цілих лінійок продукції, дизайн білбордів та інших рекламоносіїв.
  4. Окремо можна виділити рітейл, до дизайн брендбуку підприємств-представників роздрібної торгівлі входить дизайн приміщень, навігація, оформлення торгівельного обладнання, відділів і касових зон, оформлення вітрин та інших елементів, які мають візуальний контакт з покупцями і повинні підтримувати цілісність сприйняття бренду.

Перш ніж приступити до розробки брендбуку, ми заповнюємо наш авторський бриф, в якому більше 20 питань, що дозволяють дуже ретельно і детально розглянути компанію, вникнути в сутність бізнесу, зануритися в ідею творців, розглянути ринок і конкурентів.

Якщо Вашій компанії необхідна розробка брендбуку, зв’яжіться з нашими фахівцями, які проконсультують Вас за вартістю і термінами виконання робіт.

Давайте обговоримо ваші завдання

Ми запропонуємо оптимальний варіант рішення і прорахуємо вартість

Етапи роботи

Изучаем Ваши задачи и продукт
Спільно з Вами визначаємо цілі і завдання, заповнюємо бриф, відповідаючи на більш ніж 25 важливих питань. Аналізуємо Вашу компанію і продукт
Визначаємо бюджет
Оцінюємо терміни і обсяг робіт, визначаємо бюджет. Погоджуємо його з Вами і отримуємо передплату
Розробляємо концепцію
Наші дизайнери розробляють кілька варіантів дизайну концепції, стверджуємо з Вами один з варіантів
Верстаємо макети
Допрацьовуємо обраний варіант дизайну, верстаємо і стверджуємо з Вами робочі макети рекламоносіїв
Запускаємо у виробництво
Виробляємо додрукарську обробку і підготовку до стадії виробництва, відправляємо макети до друку
Залишилися питання? Зв'яжіться з менеджером
Задати питання