Дизайн реклами – це ключовий фактор в ефективності впливу реклами на споживача, який недооцінюють багато замовників, приділяючи йому менше уваги і не вважаючи його чимось важливим.
Дизайн у рекламі відіграє ключову роль, допомагаючи рекламному повідомленню досягти найбільшої ефективності. Адже реклама повинна продавати, а не ставати художньою цінністю, засобом самовираження дизайнера або просто подобатися замовнику. Найчастіше це стає досить серйозною проблемою досягнення компромісу між “зробіть красиво” і “повинно працювати”. Конструктивна позиція замовника, який усвідомлює цей факт, значно полегшує процес роботи і збільшує ефективність готового рекламного продукту, адже рекламний дизайн повинен максимально відповідати поставленому завданню.
Особливості розробки дизайну реклами
Формати і носії реклами, а також цільова аудиторія тієї чи іншої рекламної кампанії накладають на дизайнера цілий ряд технологічних і емоційних обмежень. Професійний дизайнер створює рекламу в певних комерційних рамках, не просто малюючи абстрактну картинку, а наділяючи її голосом, що говорить мовою споживача.
Цільова аудиторія
Перше, в чому необхідно розібратися при розробці дизайну реклами – це цільова аудиторія. Одна з найпоширеніших помилок при замовленні послуги дизайну реклами – це незнання ЦА і створення дизайну з урахуванням смаків і світогляду клієнта, дизайнера або співробітників рекламного агентства. Але якщо Ви поставите собі просте запитання: для кого створюється ця реклама і на кого вона повинна впливати, то відповідь буде очевидна. Графічний дизайн повинен створюватися і тестуватися виключно в рамках цінностей, проблем і сприйняття клієнтів, на яких спрямований вплив рекламного дизайну
Емоційні кнопки
Макет реклами обов’язково повинен бути розроблений з урахуванням так званих емоційних кнопок клієнтів, які визначаються при проведенні грамотних опитувань. Кнопка – це певна проблема або занепокоєння клієнтів. При “натисканні” на цю кнопку в дизайні ми отримуємо відповідну реакцію, що, власне і є найважливішим – реклама повинна привертати увагу, а цю увагу ми можемо привернути, тільки торкнувшись важливої для цільової аудиторії емоційної теми
Повідомлення
В одному рекламному макеті має доноситися тільки одне повідомлення. Більше того, це повідомлення має бути простим і зрозумілим, закликати до якоїсь дії. Поширеною помилкою при створенні дизайну реклами є спроба розповісти про великий асортимент або втиснути в дизайн макета реклами безліч різних повідомлень, які тільки заплутують клієнта, відволікають його увагу і значно знижують ефективність впливу реклами.
Конкуренти
При розробці дизайну макета реклами обов’язково необхідно враховувати конкурентів, їх позицію і повідомлення, які вони задіють у своїй рекламі, щоб Ваш дизайн не був схожий і дійсно виділявся на тлі інших пропозицій ринку.